Keď musí stíhací bombardér pristáť „na brucho“

Občas sa to stáva: problém s podvozkom a tak musí lietadlo (núdzovo) pristáť „na brucho“.

Ale keď je to ťažký bojový stíhací bombardér, ktorého maximálna rýchlosť je viac ako 2,5 Machu, tak to už je riadny „šrumec“.

Na druhú stranu: stíhací bombardér F-111 od firmy General Dynamic mal svojho času takú zlú povesť (čo sa týka množstva porúch), že to ani nikoho neprekvapilo a dokonca si na „domovskom letisku“ na tento účel postavili aj „prípravok“.

Veď sa pozrite sami.

pripravil: Janko O.

 

Tiež ma potešilo, že pilotom inkriminovanej F-111-ky je takpovediac „náš človek“ (a teraz nemám na mysli žiadne dvojzmyselné politické narážky), niekto, koho korene zrejme pochádzajú z našich (stredoeurópskych končín) – flying officer Peter Komár. Palec hore Chlape. Sme na teba hrdí!

Video: Real Top Guns F-111 Belly Landing
 

 

 


<Staršie | tento článok | Novšie>

Napísané: 18. 2. 2022, 08:00 | Prečítané: 5871x | Kategórie: Denník | Napísal: admin |
Komentáre: 1
.:. B-O
Ja som na vlastné oči takto videl v Bratislave na leteckom dni sadnúť Su-čko.
Odpoveď | 2022-03-08 19:25:21
Pridaj komentár
Meno
Web
Mail
Kontrola Zadajte číslo päť
Text

:-)
:-D
:-(
|-/
:-[]
;-)
8-|
8-o
Tučné | Podrazené | Kurzíva  | zdroják | odkaz
  • Pre odoslanie správy môžete aj použiť klávesovoú skratku Alt+S. (Podporujú len niektoré prehliadače)
  • HTML znaky budú prevedené na entity.
  • Vyjadrujte sa tu ako doma, aby sme vedeli ako to u Vás vypadá.
  • Odkazy začínajúce http:// budú automaticky prevedené na odkazy , nepoužívajte však v jednom príspevku viac ako 3 - to robia len spam roboti:-)
správca | ICQ-Vaše ICQ | Podpora miniRS | Styl LazyDays | Sk preklad by beekeeper | Veľkosť databázy: 50708.89 kb