Vaše postrehy

Meno
Web
Mail
Kontrola Zadajte číslo päť
Text

:-)
:-D
:-(
|-/
:-[]
;-)
8-|
8-o
Tučné | Podrazené | Kurzíva  | zdroják | odkaz

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Miro, ešte som zabudol napísať, že od doby, čo sme sa naposledy videli, som sa rozmnožil o 4 kúsky.

FSK Fockewulf Fw-190 - 80 cm - už lieta
Foto hornoplošník na tlačný pohon 1,4m- lieta, ale zle
Halový F3P vlastná výroba, chystám zálet
Sebart Su-29 1,3 m - akože si dám na Vianoce, len neviem či vydržím sa ho nechytit:-)
Odpoveď | 2010-11-08 12:58:52
Chalani nazdar,
pekne sa bavíte, Miro ty sa vieš teda pekne nasrať:-) Ale máš samozrejme pravdu vo všetkom. A tebe euronymos by som chcel objasniť jeden dôležitý fakt. Za prvé 3G pokrytie nie je všade, pozri si mapu u operátorov. Za 2. nie všade je aj pokrytie GPRS a GSM. Takže poletíš s tehlou a budeš to riadiť mobilom cez 3G, vyletíš z pokrytia 3G a čo sa asi stane?
Ospravedlňujem sa za výraz, ale väčšiu p......u som ešte nepočul, inym slovom sa to ani nedá nazvať!!!
Odpoveď | 2010-11-08 12:47:44
.:. Janko O
Chlapi, viete čo? Vykašlime sa naňho!
My od neho nechceme nič. On od nás stále niečo dranká.
Urobme to tak, ako to pred časom v Čechách urobili novinári s Miroslavom Sládkom. To je politik, tiež taký "týpek", vymykajúci sa z normálu. Stále sa zviditeľňoval svojimi "nekonvenčnými" názormi, stále sa s niekým súdil, stále na seba nejako upozorňoval, najradšej v médiách a na tlačových konferenciách.
Až raz jeho názory začali liezť na nervy aj novinárom a povedali si, že ho "odfajčia". A tak keď Miroslav Sládek zvolal ďalšiu tlačovú konferenciu, nikto neprišiel. Doslova NIKTO. A tak sa to ešte pár krát zopakovalo. Od vtedy nikto Miroslava Sládka nepozýva do televízie ani do rádia, nikto sa ho na nič nepýta, nikoho jeho "čudesné" názory nezaujímajú.
A tak Miroslav Sládek akoby prestal existovať. A pre verejnosť naozaj ani neexistuje.
Euronymos tu "existuje" len preto, že mu stále niekto odpovedá. Väčšinou úprimne, v márnej snahe mu niečo vysvetliť.
Nechajte ho nech sa pýta a otravuje. Keď zistí, že mu nikto (normálny) neodpovedá a ani nijako inak ho nebere na vedomie, hádam ho to prejde.
A ak by sa rozhodol, že to tu "zaneriadi" neprehliadnuteľným množstvom svojich neprehliadnuteľných názorov, my na to máme "liek".
Odpoveď | 2010-10-29 13:51:34 | Príspevok upravený: 2010-10-31 11:37:30
.:. mior | mail
Ja neviem, čo by som dodal k tejto Tvojej vete - "ale nepatrim medzi ludi ktory sa daju odradit zakonom a este v tomto pripade kde nema ziadnu sancu.Ja musim teraz zase zopakovat moj oblubeny prevziati vyrok ktory pouzivam celi zivot ze "zakony su ta to aby sa poruzovali" -
Ale ak raz príde doba, keď Tebe alebo Tvojim blízkym niekto s podobnými názormi ako máš Ty ublíži len preto, že netreba dodržiavať zákony - tak to sa budeš dovolávať DODRžIAVANIA ZáKONOV, že? Alebo to necháš tak?
Odpoveď | 2010-10-29 10:17:57 | Príspevok upravený: 2010-10-29 10:23:25
.:. mior | mail
Vieš čo, rozhodol som sa, že Ti také lietadlo postavíme! Ty to celé zaplatíš - od vývoja po realizáciu. My budeme mať byznis a keďže Ty s tým poletíš tak 200 metrov a rozbiješ ho na cucky, získaš pekne drahú skúsenosť...
Odpoveď | 2010-10-29 10:26:23
.:. euronymos
Lupcanovy WPS to si trafil kua :))
EDFovi to niesu ani hadky podla mna len oproti standartu taka otvorenejsia vymena informacii.Lietadlo s timito vlastnostami potrebujem vyhradne na sukromne ucely a dovolim si odpovedat za teba. Je to realne.
miorovii v pohode ja som myslel ze ma mas za neakeho podvodnika co sa vydava za Romana.Nemas pravdu v tom ze som to cele nepochopil ja si uvedomujem prave kazdy faktor danej problematiky ale nepatrim medzi ludi ktory sa daju odradit zakonom a este v tomto pripade kde nema ziadnu sancu.Ja musim teraz zase zopakovat moj oblubeny prevziati vyrok ktory pouzivam celi zivot ze "zakony su ta to aby sa poruzovali" ale je to vec nazoru a povahy cloveka.Pripada mi to ako neake predvysetrovacie vypocuvanie ale budis urobim ti radost ked ta to tak zaujima
1)ano
2)nie (pisal som ze som pouze konzumer a zaplatim slusne za zostrojenia prototypu
3)nie
4)laicke
5)povodne ekonomista ale vykonavam sukromny vyskum slachtenia a genetilku rastlin zo subtrop a tropickeho prostredia a to ma aj zivi.
Odpoveď | 2010-10-28 16:35:40
:D joooj na toto fora nie su aby ste sa hadali..., ale aj tak pridam do ohna, podla mna je euronymos iracky ATENTATNIK:-D :-D :-D :-D :-D :-D a chce len info ako zrealizovat svoje plany... a mozno je len dychtivy zahradkar a nechce sa mu chodit zavlazovat svoje policko zeme...
Odpoveď | 2010-10-28 12:54:28
.:. EDF | mail
no uz to ide do tuheho nehadajte sa tu:-( mam otazku jedinu na euronimos: na co ti je lietadlo ktore odnesie 10kg na vzdialenost 50km? ja ti odpoviem ci je to realne....
Odpoveď | 2010-10-25 21:16:07
.:. ...
za vsetkym treba hladat zenu
Odpoveď | 2010-10-26 13:55:19
.:. euronymos
Miorovy len 5 veci.

1.niesom Roman ale Patrik!
2.urobil si tu stoho kovbojku ze by to vyhralo prvu cenu na medzinarodnej sutazi halusiek a zvelicovania!
3.Hovor za seba nemozes vediet ci ma niekdo kontaktoval alebo nie!
4.Nemam rad ludi co su "chiken"!
5.Sorry za pohorsovanie vasej spolocnosti.
Odpoveď | 2010-10-25 12:50:50
.:. mior | mail
Za zámenu mena sa Ti ospravedlňujem. Inak platí, čo som tu napísal. Naozaj Ťa niekto kontaktoval? Neverím!!!
"Chiken, chiken...čo to len môže byť? My tu sme všetci chiken...
Tu nejde o pohoršovanie alebo nepohoršovanie našej spoločnosti, ide o Tvoj prístup k riešeniu danej veci.

Zdá sa mi, že si to celé vôbec nepochopil...a ja už nemám síl Ti to opakovane vysvetľovať, aké je to celé nebezpečné. Ale bol by som úprimne rád, keby si mi záverom odpovedal na niekoľko otázok:
1) Naozaj máš 34 rokov?
2) Lietal si už niekedy s modelom? S akým?
3) Postavil si nejaké lietadlo alebo iný model?
4) Aké máš znalosti v oblasti informačných a komunikačných systémov?
5) Čím sa živíš, aká je Tvoja práca?
Odpoveď | 2010-10-25 13:27:37 | Príspevok upravený: 2010-10-25 13:51:35
.:. mior | mail
To euronymos:
Musím sa priznať, že si ma prekvapil. Doteraz som si myslel, že Tvoj bláznivý nápad, ktorý tak tvrdošijne obhajuješ bez toho, aby si si dal poradiť, môže napadnúť len 13-15-ročného chalana. Takému by som povedal, že nech najprv skúsi postaviť najjednoduchšie lietadlo a nech začne s ním lietať. Ale Ty si ešte nelietal, že? Inak by si vedel, aké je ťažké letieť vo výške 10 až 20 metrov (a nie viac) na väčšiu vzdialenosť ako je 100 metrov, a to za priamej viditeľnosti modelu, nie to ešte cez nejaký mobil. Stačí trochu viac utiahnúť zatáčku alebo závan vetra, a si niekde úplne inde. Buď vyletíš vyššie, a riskuješ prezradenie, alebo padneš k zemi alebo narazíš na prekážku. A budeš veľmi rád, ak nikoho pri tom nezraníš...
Ale čo povedať dospelému 34-ročnému mužovi (ak ovšem neklameš), ktorý RADIKÁLNE zastáva názor, že zákony treba porušovať a obchádzať? To tak činíš aj v bežnom živote? Pri práci?
Nuž, poviem Ti len toľko:
Modelári sú dobrí a slušní ľudia. Majú radi svoj koníček, ľudí okolo seba, rešpektujú sa, dbajú o svoje dobré meno a ctia si predpisy a zákony (bez toho by to totiž v tejto oblasti ani nešlo).
A myslím si, že Ty medzi nich so svojim prístupom nepatríš! Všimni si, že Ti ani nikto neporadil, lebo nechce mať s tou vecou nič spoločné.
euronymos, nájdi si inú stránku! Toto nie je priestor pre prezentovanie takýchto názorov, tu sa zaoberáme serióznymi vecami a nezdieľame Tvoje – doslova a do písmena - protizákonné názory.
Odpoveď | 2010-10-25 08:36:10 | Príspevok upravený: 2010-10-25 20:14:36
.:. mior | mail
Ešte som Ti zabudol odpovedať:
U letectva som naozaj slúžil (zbytočne pochybuješ) a mám 47 rokov, dostatok dobrých aj zlých životných skúseností. Môj brat Janko O., autor mnohých článkov, má dokonca 56 rokov - dosť na to, aby sme tušili, že si svojimi názormi nebezpečný sám sebe, svojmu okoliu a spoločnosti vôbec.
Ale skús nás presvedčiť, že sa mýlime: napíš, čo si už postavil, koľko si toho odlietal. A mňa, ako informatika zaujíma, koľko si tých operačných systémov a aké už napísal a vysvetli mi, ako tým operačným systémom budeš riadiť model...vtedy sa Ti verejne ospravedlníme - inak si obyčajný kecálek...
Odpoveď | 2010-10-25 08:40:49 | Príspevok upravený: 2010-10-25 13:21:18
.:. andrej
zaujimava debata....
Odpoveď | 2010-10-23 23:14:47
.:. euronymos
Miorovi dakujem pekne za detailne vysvetlenie a rozpisanie protikladov.Ja viem a to sa uz opakujem ze su stim spojene "mensie" problemy v zmysle zakona ale v tomto si ja radikalne zastavam nazoru ze pravidla su na to aby sa porusovali a kazdy jeden zakon je potreba inteligentne obchadzat.Vec nazoru!

Pokial si skutocne sluzil u letectva tak by si mohol vediet ze radary ktore zameriavaju a to uz akokolvek vyspele alebo trend z ktorehokolvek roku maju vyskove obmedzenie a to konkretne cca 10-20 metrov od povrchu , takze v praxi pokial tuto hranicu neprekrocis a lietadlom nevzlietnes nad uroven max.20 metrov nic ta nezamera, tudiz nebude hlasene ziadne narusenie vzdusneho pola.Ja potrebujem len postavit konstrukciu lietadla ktore bude niest pozadovanu hmotnost , respektive vypocty ktore zvladate vy a ja nie.Operacny system si urobim do neho ja takze v pripade problemu zo zakonom stavitel neporusil nic co by nemal.Mam 34 rokov mior a ty ?
Odpoveď | 2010-10-23 16:19:49
.:. euronymos
Jankovi urcite suhlasim s tim ze taketo zariadenie ma svoje muchy a ze je oproti klasickym modelom o nieco menej ovladatelne ale zase nie takmer neovladatelne.V pohode sa snim dostanes z bodu A do bodu B bez problemov samozrejme nebudes snim vediet robit akrobaticke kusky ale to ani nikdo nechce.Ma to byt transportne lietadlo nie akrobaticke.Dalej Jankovi niesom ani terorista a ani nechcem lietat na vianoce ked su siete pretazene.
Miorovi neboj nelietal by som prave nad tim polom kde ti aby som ti zrusil tvoju stihacku ;-)
EDFovi to som este nepocul ze by kokain krali sedeli v kresle a nosili material lietadielkami.Viem o mini-ponorkach ktorych denne ide asi 100 a len 10 prejde ale to na vydavky a straty bohate staci :-) a niesom paserak !
Lupcanovi WPS take nieco ako stavias teraz by sa mi pacilo urcite by som tomu hebedu nasiel obnosne vyuzitie :-D
No jak sa vola chalani uz niekdo dajte projekty nech sa tu nebavime len tak potrebujem niekoho kdo urobi projekty aby to suhlasilo s mojimi poziadavkami , poskladal to a ten riadiaci system si uz dorobim sam.Co stim budem robit nikomu tu neublizi a ani nikdo nepojde ani "jednou nohou do basy" ako tu zaznelo.Niekdo nech sa toho ujme nech mi napise na euronymos@hotmail.co.uk a dohodneme to aby bolo pre vsetkych dobre.
Odpoveď | 2010-10-22 12:55:02
.:. mior | mail
Chlapče, chlapče, Ty si to vôbec, ale vôbec nepochopil! My vieme, že tým nechceš nič pašovať a dokonca Ti verím, že nebudeš nikoho zámerne ohrozovať a máš len čestné úmysly. Ale zákon je zákon! Modelársky model je definovaný ako zariadenie, nepresahujúce hmotnosť 20 kg, riadený na priamu viditeľnosť certifikovaným zariadením k tomuto spôsobu určeným v maximálnej výške.... atď atď. Ak nespĺňaš čo len jednu podmienku (a to Ty nespĺňaš zatiaľ ani jednu), tak sa nejedná o model, ale bezpilotný prostriedok, na ktorého prevádzku je nutné špeciálne povolenie (a to stojí okolo 100 tisíc korún!!!), musí mať špecializovanú homologizáciu (cirka milión korún), presne definovaný účel v prospech spoločnosti a pravidelné prehliadky prevádzkyschopnosti štátnym skúšobným ústavom (ďalšie tisíce). A hlavne presne definovaný letový poriadok - každý vzlet a pristátie musí byť hlásený dopredu, evidovaný dozoru letovej prevádzky, vyžiadaný súhlas o prelet medzi koridormi a podobne. Keby si nakrásne chcel prepravovať humanitárnu pomoc, neprejde Ti to! Netvrdím, že nie si schopný takéto lietadlo zostrojiť, dá sa to! Dá sa aj vymyslieť jeho riadenie! Ale nie si schopný splniť vyššie spomenuté podmienky. A čo i len raz vzlietneš, a aj dobre pristaneš a nikomu sa nič nestane, tak ten stroj zamerajú! A pôjdu po Tebe! Ver mi, slúžil som u letectva a viem, čo hovorím!
A tak, aj pre dobrý úmysel, budeš mať problémy a to veľké - nežartujem, za to sa sedí natvrdo!!! Bez výnimky! A dokonca by mal problémy aj ten, kto by Ti pomohol toto stavať, lebo nemá súhlas k stavbe! To, že o niektorých súvislostiach nemáš ani poňatia, Ťa v našom právnom systéme nič neospravedlňuje...
Ešte taká malá otázočka na záver - koľko máš rokov?
Odpoveď | 2010-10-22 15:56:32
Zdravim. Viem, ze uz sa vela popisalo o tom aky vykon(W) potrebuje model aby letel, ale prave staviam 4metroveho anglickeho termickeho krasavca a raz pan Oravec na nejakom polietani vravel nieco na tuto temu, myslim, ze to bolo na temu akrobatov, nieco v tom zmysle, ze akrobat potrebujem na 5gramov vahy 1W vykonu... Chcel by som sa spitat, ci sa da teoreticky urcit tento vztah aj pre vetrone alebo polomakety lietadiel... Tomas Valent
Odpoveď | 2010-10-20 09:11:05
.:. Janko
Ahoj Tomáš.
Tá "formulka" ASI 5 gramov na 1 W výkonu (skôr príkonu) platí všeobecne pre vrtuľový pohon. Pre EDF je to ASI 2 gramy na 1 W príknu. Zdôraznil som slovíčka ASI, pretože dosť záleží od vrtule, otáčok a pod. Ale pre bežné modelárčenie to skutočne platí.
Keď to otočíme, tak to znamená, že ak mám model o hmotnosti 1 kg, tak aby (len tak-tak) visel, musí mať pohonná jednotka ťah 1kg, čo znamená, že jej príkon bude asi 200 W. Pretože 200 W krát 5 gramov je 1 kg. Samozrejme, že pre akrobata je treba pridať nejakú rezervu, takže pohon by mal byť trochu "predimenzovaný". Čiže batéria, regulátor, motor a vrtuľa (to celé dobre zladené), ktoré majú príkon asi 300 W, by pre 1 kg model mali jakž-takž stačiť.
Odpoveď | 2010-10-20 11:45:56 | Príspevok upravený: 2010-10-20 18:02:14
.:. EDF | mail
ale si mu dal Janko:-D takto nam odplasis dalsieho zaujemcu o rc lietanie:-D chalani!taketo zariadenia existuju a nikto neposiela modelmi listy:-D net je ovela rychlejsi:-D tieto stroje pouzivaju paseraci v mexiku na prevoz bakšišu cez strazene hranice ale urcite by sa to ujalo aj u nas len jednou nohou v base:-D
Odpoveď | 2010-10-18 23:56:45
.:. mior | mail
To EDF: priznám sa, že by som o takéhoto záujemcu o rc lietanie ani nestál - bál by som sa! Jeho myšlienka nie je zlá, ale jeho prístup k riešeniu je nebezpečný...No lietal by si vedľa niekoho, kto pilotuje pomerne ťažký stroj mobilom?
Odpoveď | 2010-10-19 10:47:59
.:. EDF | mail
no jasne ze by som lietal,ale najprv by som mu zavolal na jeho mobilni ovladac:-D
2010-10-19 19:24:45
.:. Janko O
Mobilné aparáty, ak máš na mysli mobilné telefóny, sú ten kľúč, ako postaviť v podstate neovládateľné zariadenie. Armáda a ani iné silové zložky sa na mobily nespoliehajú. Dôvod? Mobilný operátor ich môže kedykoľvek vypnúť. Príklad: Počas návštevy amerického a ruského prezidenta v Bratislave museli mobilní operátori na určitú dobu vypnúť svoje systémy. Dôvod? Aby sa nimi prípadní teroristi nemohli v inkriminovanom čase dorozumievať.
V prípade preťaženia sa jednotlivé "komunikačné buňky" resetnú a až do "nabootovania" systému žiadnu komunikáciu neprenášajú. S bratom Miroslavom sme to zažili raz na Vianoce, keď operátor sľubil, že 24. decembra budú volania zadarmo. Systém sa stále dookola preťažoval a následne resetoval. Výsledok: celý deň sa nedovolal nikto nikomu. Od vtedy takéto akcie nerobia.
A takýmto "spoľahlivým" systémom by si chcel na vzdialenosť 50 km riadiť akési "hebedo", ktoré má len nákladový priestor o nosnosti viac ako 10 kg? Tomu ty hovoríš kľúč? Takým kľúčom by som radšej nezamykal ani kurín.
Ja viem, že ťa asi nikto z nás nepresvedčí, pretože sa mi vidí, že s niečím podobným si už "vyrukoval" (alebo niekto s podobnými zámyslami) asi pred pol rokom na RC-mánii ( odkaz ) alebo na mojehobby. Aj vtedy ostatní argumentovali rovnako ako moji "predrečníci" a vidím, že to nezabralo.
Od teraz začnem asi pravidelne sledovať KrimiNoviny na JOJ-ke.
Odpoveď | 2010-10-18 16:38:09 | Príspevok upravený: 2010-10-18 17:22:35
správca | ICQ-Vaše ICQ | Podpora miniRS | Styl LazyDays | Sk preklad by beekeeper | Veľkosť databázy: 35657.8 kb