Hľadaný výraz: Imrich Kišš
Počet výsledkov: 22
Cheali nabíjačky – Preprogramovanie
---------------------------------------------- autor: István Magi preklad: Imrich Kišš pripravil: Janko O. |
Nabíjačky Cheali – Firmware
----------------------------------- autor: István Magi preklad: Imrich Kišš pripravil: Janko O. |
Nabíjačky Cheali – Firmware
----------------------------------- autor: István Magi preklad: Imrich Kišš pripravil: Janko O. |
Nabíjačky Cheali – Firmware
----------------------------------- autor: István Magi preklad: Imrich Kišš pripravil: Janko O. |
Nabíjačky Cheali – Firmware
----------------------------------- autor: István Magi preklad: Imrich Kišš pripravil: Janko O. |
Cheali nabíjačky – Sériový port
-------------------------------------- autor: István Magi preklad: Imrich Kišš pripravil: Janko O. |
Nabíjačky Cheali – meranie teploty článkov
----------------------------------------------------- autor: István Magi preklad: Imrich Kišš pripravil: Janko O. |
Náš dvorný prekladateľ Imrich Kišš, ktorý nám naozaj nezištne prekladá články z maďarského jazyka, má 5.apríla tohto roku krásne 30-te narodeniny.
Imro, želáme Ti pevné zdravie, radosť zo života, veľa lásky od svojich blízkych a kopec, kopec šťastia. Prajeme Ti, aby sa Ti vo vzduchu darilo a aby si zažíval samé radostné chvíle na modelárskom nebi. priateľka Gabika & Janko O. & mior & ostatní modelárski kolegovia |
Dnes prinášame ďalší článok od nášho maďarského kolegu Istvána Magi.
Popisuje odporový delič pre FrSky telemetriu. autor: István Magi preklad: Imrich Kišš |
Prvý diel miniseriálu sa niesol v duchu životopisu a ako som sľuboval, tak sa teraz pozrieme bližšie na spomínanú stavebnicu.
Opis zahrňuje aj odporúčanú, resp. použitú elektroniku, bez čoho by model nebol životaschopný. Všetko som patrične nafotil. autor: Imrich Kišš |
Tento môj naozaj jednoduchý, ale zato prospešný výtvor dávam taktiež kompletne voľne k dispozícii.
Hocikto si ho môže vyrobiť/vyrábať bez obmedzení. Článok obsahuje plány a popisuje skúsenosti so stavbou. autor: István Magi preklad: Imrich Kišš pripravil: Janko O. |
A je tu koniec, t. j. posledná časť opisu zrodu môjho prvého DLG lietadla.
4. časť popisuje práce na chvostových plochách, úpravy potrebné na dokončenie trupu, montáž elektroinštalácie a dokončenie krídla s následným vyvážením modelu. autor: Imrich Kišš |
(voľne šíriteľné)
…..................................... Plány tejto mojej bezpečnostnej palubnej poistky dávam voľne k dispozícii. Hocikto si to môže vyrobiť, ba dokonca aj predávať! Článok obsahuje plány a popisuje skúsenosti so stavbou. autor: István Magi preklad: Imrich Kišš pripravil: Janko O. |
Autor článku – István Magi by vám rád predstavil jednu zaujímavú alternatívu použitia superkondenzátora GCL2.
Zhotovil z neho bodovú zváračku, pomocou ktorej vyrába svoje akupaky. Funguje fantasticky! autor: István Magi preklad: Imrich Kišš pripravil: Janko O. |
Miniseriál je venovaný F3K hádzadlu Maat. Tento diel opisuje moju cestu k laminátovému modelu Maat a to od samotného počiatku môjho modelárčenia.
Ďalšie diely sa budú venovať už len samotnému modelu, t. j. obsahu stavebnice, výbave, stavbe a nakoniec dúfam (lietadlo ešte nie je dokončené/zalietané), že sa mi podarí podeliť sa aj o svoje dojmy z lietania. autor: Imrich Kišš |
Pred vyše piatimi rokmi - na Nový rok (1.1.2014) sme spomenuli, že sme dostali mail od nášho kamaráta Istvána Magi.
Dáva nám do pozornosti projekt Cheali chargers s tým, že je to Open Source Project. Zaujalo nás to. A sľúbili sme, že neskôr prinesieme článok venovaný tejto problematike. Takže dnes si pripomenieme prvú časť. autor: István Magi preklad: Imrich Kišš pripravil: Janko O. |
Je to už jeden a pol roka, čo sme zrejme ako prví v SK + CZ modelárom predstavili šikovný program na nastavovanie telemetrických modulov FrSky, ktorého autorom je náš maďarský modelársky kolega István Magi z mesta Miskolc.
Medzitým István svoj program ďalej vylepšoval a my dnes s jeho súhlasom prinášame jeho podrobný popis. autor: István Magi preklad: Imrich Kišš |
Treťou časťou sa konečne dostávam k samotnej „stavbe“.
Úvodzovky používam zámerne, keďže sa v podstate jedná o dokončovacie práce a nie o kompletnú stavbu. Po dôkladnom zvážení som popis stavby rozdelil do dvoch častí. Držím sa totiž pravidla, že je lepšie raz vidieť, ako viackrát počuť (čítať). Popis je doplnený obrázkami, aby bol dostatočne zrozumiteľný. V tejto časti bude reč o krídle, t. j. o zástavbe servokonektora, serv a o namontovaní náhonu krídeliek. autor: Imrich Kišš |
My sme síce so spaľovákmi „skoncovali“ niekedy pred vyše 30-timi rokmi, ale poznáme mnoho modelárov, ktorí vôni spáleného ricínového oleja stále nedokážu odolať.
Za tie roky sa mnohé zmenilo a tak niektorí priaznivci „čuďákov“ vybavili svoje modely obvodom, ktorý zabezpečuje stabilný žeraviaci prúd pre sviečku z NiCd/NiMH/LiPol batérie, umiestnenej v modeli. Tento obvod môže súčasne zlepšiť chod motora v niektorých režimoch (napr. pri nízkych otáčkach) „prižhavovaním“ žeraviacej sviečky. Náš modelársky kolega a kamarát István Magi takýto obvod vyvinul, vyrobil a časom ešte zdokonalil. autor: István Magi preklad: Imrich Kišš úvod a komentár: Janko O. |
Skoro by sa dalo povedať: „Do mesiaca a do dňa“.
Veď je to takmer presne mesiac, čo sme predstavili firmvér Ed_11: pokračovateľa veľmi úspešného Open Flight Stabilizera Ed_10. Cez to všetko sme si však občas povzdychli: „Škoda že nemá stabilizáciu riadeného podvozkového kolesa, tak ako to mal (a ešte stále má) náš AssOrx verzie 5-3-5“. No ale teraz sa to zmenilo: verzia Ed_20 má aj stabilizáciu riadeného podvozkového kolesa. autor: Janko O. |
Nemyslím, že by som týmto mojim nápadom niekoho ohúril. Skôr som chcel poukázať na pravdivosť českého príslovia, že „Bída naučila Dalibora housti“.
Nie že by som trel biedu, ale nie som ani boháč a zvyknem každé Euro zo všetkých strán riadne vyobracať, kým ho so slzami v očiach podám predavačovi. A tak mi prišlo ľúto, že by moja obľúbená AkuVŕtačka mala vďaka „vylágrovaným“ baterkám skončiť na smetisku (dejín) alebo niekde v pivnici, v kúte zabudnutia. autor: Janko O. |
Aby bolo jasné: 10 rokov má táto naša web-stránka.
My, teda traja (modelárstvom) „postihnutí“ bratia – Milan, Miroslav a ja (Janko O.), máme predsa len „trochu“ viac. Už minule som to prezradil: dokopy je to 191 rokov. Ale to vôbec nebráni tomu, aby sme sa s našimi „modelíkmi“ hrali ako malí chlapci. A keby len to! Radi sa s Vami o túto našu radosť už 10 rokov delíme a dokonca Vás na tento druh „skotačenia“ neúnavne nahovárame. pripravili: MiOr a Janko O. |